Florance - dag 1 en 2 - Reisverslag uit Firenze, Italië van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu Florance - dag 1 en 2 - Reisverslag uit Firenze, Italië van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu

Florance - dag 1 en 2

Blijf op de hoogte en volg Gerben en Lisanne

22 Juli 2015 | Italië, Firenze

De eerste dag in het B&B hebben we heerlijk bij het zwembad gelegen om te ontspannen. 'S avonds gezellig in de gastentuin gezeten en de zonsondergang bekeken.

De volgende dag zijn we naar Pisa gegaan met de trein. Hier hebben we de Toren van Pisa bekeken en door de gezellige winkelstraat gelopen. Aangezien we in Italië zijn werd het ook maar eens tijd om een echt Italiaans ijsje te gaan eten. Dit, en later het zwembad, waren een heerlijke verkoeling aangezien het 39/40 graden was.

Helaas kunnen we vanwege het slechtere internet geen foto's uploaden.

• 22 Juli 2015 - 18:26

Hetteke:

en dan nu richting Wenen ? daar waar ik een jaar gewoond heb ?

Mocht het daar ook warm zijn er zijn daar een paar mooie parken waar muziek gemaakt wordt en mensen lekker zitten. Langs de Ring (Burgring en in Stadt park

veel plezier

• 22 Juli 2015 - 22:19

Angelique:

he lisan en ger, blijft leuk om zo mee te lezen. wat een hitte zeg! firence dat is toch florence? als het goed is woont daar nog een nicht van mij. fijne voortzetting van de vacance, grts mama