Biot - dag 2 & 3 - Reisverslag uit Biot, Frankrijk van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu Biot - dag 2 & 3 - Reisverslag uit Biot, Frankrijk van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu

Biot - dag 2 & 3

Blijf op de hoogte en volg Gerben en Lisanne

17 Juli 2015 | Frankrijk, Biot

's ochtends zijn we naar de plaatselijke glasblazerij (Antoine Pierine) geweest en kregen hier een demonstratie. Daarna zijn we naar St Paul geweest om dit kleine stadje te bekijken en hier te lunchen. Vervolgens naar het centrum van Antibes, hier zijn veel leuke winkeltjes. Ook de haven met alle gigantische jachten is leuk om te zien. We sloten de dag af met een BBQ bij het zwembad.

De volgende ochtend zijn we naar het centrum van Nice gebracht, hier zijn we over wat marktjes gelopen en hebben we een aantal kerkjes bezocht. Daarna met de trein naar Ventimiglia, net over de Franse grens in Italië. Hier hebben we over de grote markt gelopen en hebben we even op het strand gezeten. Vervolgens vertrok om 18:00 de trein naar Milaan.