Milaan - Reisverslag uit Milaan, Italië van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu Milaan - Reisverslag uit Milaan, Italië van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu

Milaan

Blijf op de hoogte en volg Gerben en Lisanne

19 Juli 2015 | Italië, Milaan

Aangekomen in Milaan werden we door onze host Fabio opgehaald van het station. Hij bracht ons naar het appartement, ze waren inmiddels zelf verhuisd dus we hadden een eigen appartement. De volgende ochtend zijn we met de bus naar het centrum gegaan, hier hebben we de Dom beklommen en zijn we in het Kathedraal geweest. Daarna natuurlijk even shoppen. 's avonds hebben we een Aperitif gedaan bij een restaurant, hierbij mag je na het bestellen van een cocktail onbeperkt genieten van een buffet. Vervolgens naar de wereld Expo, erg leuk om de stands van verschillende landen te zien. Ook de water/fontein show was mooi om te zien.

Onze laatste ochtend in Milaan hebben we de Ikea temporary bezocht. Hier het concept voor de keuken van de toekomst bekeken. Vervolgens met de 300 km per uur naar Florance. Hier hebben we door de stad gelopen en hebben we een pizza gegeten. Daarna met de trein naar onze verblijfplaats. Dit is een B&B op een berg midden in de natuur.