Marseille - dag 3 & Biot - dag 1 - Reisverslag uit Biot, Frankrijk van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu Marseille - dag 3 & Biot - dag 1 - Reisverslag uit Biot, Frankrijk van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu

Marseille - dag 3 & Biot - dag 1

Blijf op de hoogte en volg Gerben en Lisanne

16 Juli 2015 | Frankrijk, Biot

De laatste dag in Marseille was het erg warm en zijn we naar Anse de Malmousque gegaan. Hier hebben we heerlijk in de zon gelegen en gezwommen. In de avond zijn we naar de haven van Marseille gegaan om daar naar het vuurwerk te kijken aangezien het 14 juli was.

Na een korte treinreis kwamen we aan in Antibes waar we werden opgehaald door Jeanne en haar moeder. Na een heerlijke lunch en plons in het zwembad zijn we naar Monaco gegaan. Hier hebben we het paleis van prins Albert gezien en de woningen van zijn zusjes. Vervolgens zijn we naar Monte Carlo gegaan, dit is het luxe gedeelte van Monaco waar veel mooie en dure auto's staan. Na een drankje bij Café Paris zijn we naar Biot gegaan om daar met het hele gezin te avond eten.

• 16 Juli 2015 - 23:26

Hetteke:

gerben zn nieuwe lease auto gevonden ? Vijf jaar geleden stonden jullie ook bij zo'n zwarte auto ....mmmmm......lamborghini.

• 17 Juli 2015 - 20:59

Oma QWapenaar:

Wat een luxe daar in Monaco. Maar ook een leuk stelletje, ik bedoel dat meisje met die blauwe jurk. Hier is het ook warm weer. Geniet maar van al het moois en van elkaar. Met groet van op en Oma W.