Londen - dag 2, 3 en 4 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu Londen - dag 2, 3 en 4 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Gerben en Lisanne - WaarBenJij.nu

Londen - dag 2, 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Gerben en Lisanne

09 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hierbij een update van onze afgelopen dagen. Dinsdag zijn we naar het Natural History Museum en het Science Museum geweest. Hierna hebben we de fiets gepakt en zijn we richting de Theems gefietst. Waar we te voet alle bruggen zijn over en langs gelopen. Van de Hungerford Bridge naar de Tower Bridge. Hierna gezellig een biertje gedronken met een vriend van Gerben die we hier ontmoette. Woensdag zijn we naar Oxford Street geweest om te shoppen. Vervolgens met de fiets geprobeerd richting het olympisch park te fietsen. Na drie kwartier bleken we een rondje te hebben gemaakt. Vervolgens met de underground dan maar naar het park toe gegaan. Hier de ArcelorMittal Orbit bezocht en te voet naar de Emirates Royal Docks gegaan. Met de kabelbaan over de Theems om aan de overkant heerlijke fish and chips te eten. De inmiddels gestarte staking van de underground zorgde ervoor dat wij er vier uur, in plaats van een half uur over deden om bij onze verblijfplaats te komen. Vandaag maar lekker een lui dagje in het park achter onze verblijfplaats.

• 09 Juli 2015 - 21:12

Oma Wapenaar:

Wij hoorden van de staking van de metro en ik zeg: ach, onze arme kinderen in Londen, maar morgen is het gelukkig over en kunnen jullie verder reizen. Veel sterkte en geniet er van Groeten ook van Opa.

• 09 Juli 2015 - 23:36

Hetteke:

Leuk verslag en boelgezien. Mooie fotos. Goede reis morgen naar france,parij de stad van de liefde!

• 10 Juli 2015 - 18:22

Pa En Ma:

Samen in de tuin Aan de rosé de blog gelezen. Leuk om zo bij te blijven! Geniet! Lfs p en m

• 12 Juli 2015 - 12:24

Hetteke:

Leuke fotos van parijs. Nu verder door naar het zuiden. goede reis